پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فراخوان دومین جشنواره «رنگ صلح»

دومین جشنواره نقاشی «رنگ صلح» به مناسبت روز جهانی صلح شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار می‌­شود.

به گزارش آی‌فیلم، بهناز پورنگ دبیر دومین جشنواره رنگ صلح با اعلام این خبر گفت: این دوره جشنواره با هدف به نمایش گذاشتن نقش عمیق هنر در ایجاد صلح و همبستگی بین ملل مختلف و معرفی و ارج نهادن به تلاش­‌های خلاقانه هنرمندان فعال در این زمینه، در سه گروه سنی کودکان 7 تا 12سال نوجوانان 13 تا 18 سال و بزرگسالان برگزار می‌­شود.

وی با بیان اینکه جهانی شدن صلح نیازمند آموزش و نهادینه شدن در وجود هر انسانی است، افزود: برقراری صلح در درون خود و جامعه باعث آرامش و زیبایی در زندگی بشریت خواهد شد و هنر در شکل­ گیری این مهم نقش به سزایی دارد.

به گفته پورنگ در این جشنواره که به همت آموزشگاه هنری پویندگان و با همکاری برج میلاد تهران و حمایت و پشتیبانی استادان هنر و هنرمندان فرهیخته، برگزار می‌ شود، به کلیه شرکت­‌کنندگان گواهی حضور اعطاء و از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.

هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می‌­توانند حداکثر 5 اثر با موضوع هنر، انسان و صلح از طریق تلگرام به شماره 09123809031 و 09126104022 و از طریق ایمیل به آدرس pooyandegan1@gmail.com ارسال کنند

آثار ارسال شده رنگ و روغن باید در بوم دیپ یا قابی و باقی تکنیک­ها به صورت شاسی و همچنین ابعاد آثار ارسالی برای نوجوانان و بزرگسال 50*70، 60*80 ، 60*60 و برای کودکان 50*50 باشد.

ص.گ/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید